Ce sunt si cum se utilizeaza Botoseii?
Botoseii sunt mai moi, mai flexibili si au talpi mai subtiri (din piele in cazul nostru) decat pantofii obisnuiti.Botoseii permit copiilor sa simta pamantul cu picioarele in timp ce merg.Acest lucru il face pe micutul dvs.sa invete cum sa mearga si sa alerge, ofera sprijin si protectie.
Cum pot cauta un anumit produs in magazin
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, STOLTONS SRL (simplebotosei.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa folositi in sectiunea FINALIZEAZA COMANDA fereastra FACTURARE .
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Produsele pot fi returnate si sa primesc banii inapoi?
Bineineteles!!! In cazul in care produsele primite nu corespund asteptarilor dumneavoastra sau marimea nu este potrivita, va returnam banii. Returul produselor trebuie facut in maxim 14 de zile de la comanda initiala iar produsele returnate trebuie sa aiba eticheta si sa nu fie folosite. Costul transportului tur - retur va fi achitat de catre client (exceptie facand cazurile in care de comun acord se convine altfel sau este vina exclusiva a vanzatorului prin trimiterea unor produse cu defect de fabricatie).
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact